Αυτή τη στιγμή εργάζονται κανονικά τα εργοτάξια σε Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλό, Νίκαια και Πειραιά για τη διαδρομή που θα έχει συνολικό μήκος 6,5 χλμ.
Συγκεκριμένα, έχει ξεκινήσει το στήσιμο του μηχανήματος διάνοιξης σηράγγων TBM, ο γνωστός «μετροπόντικας», που από το Σεπτέμβριο θα ξεκινήσει τη διάνοιξη της σήραγγας. Το συγκεκριμένο μηχάνημα, με το οποίο οι Έλληνες «εξοικειώθηκαν» τέλη δεκαετίας 1990 οπότε κατασκευαζόταν το μετρό της Αθήνας είναι μήκους 150 μέτρων και για να συναρμολογηθεί απαιτούνται δύο μήνες, όπως αναφέρουν μηχανικοί του έργου.

Στον σταθμό Κορυδαλλός ολοκληρώθηκε η διαμόρφωση της περιμετρικής οδού της πλατείας Ελευθερίας και ταυτόχρονα επεκτάθηκαν τα πεζοδρόμια από την πλευρά των καταστημάτων. Σε εξέλιξη βρίσκονται επίσης, οι εργασίες κατασκευής των πασσάλων του σταθμού.
Στον σταθμό Νίκαιας, ο οποίος κατασκευάζεται εν μέρει με υπόγεια εκσκαφή και εν μέρει με τη μέθοδο του ανοικτού ορύγματος, ολοκληρώθηκαν πρόσφατα οι αρχαιολογικές εργασίες και εντός των ημερών αρχίζουν οι εργασίες κατασκευής πασσάλων για την αντιστήριξη του ορύγματος του σταθμού.
πηγή ered.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου