Παρασκευή, 19 Ιουλίου 2013

Οι εργασίες για μετρό προς Πειραιά


Eντός χρονοδιαγράμματος κινούνται τα κατασκευαστικά έργα για τη επέκταση του μετρό προς τον Πειραιά και πλέον ο στόχος για ολοκλήρωση του έργου έως τα τέλη του 2017 κρίνεται εφικτός.

Αυτή τη στιγμή εργάζονται κανονικά τα εργοτάξια σε Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλό, Νίκαια και Πειραιά για τη διαδρομή που θα έχει συνολικό μήκος 6,5 χλμ.
Συγκεκριμένα, έχει ξεκινήσει το στήσιμο του μηχανήματος διάνοιξης σηράγγων TBM, ο γνωστός «μετροπόντικας», που από το Σεπτέμβριο θα ξεκινήσει τη διάνοιξη της σήραγγας. Το συγκεκριμένο μηχάνημα, με το οποίο οι Έλληνες «εξοικειώθηκαν» τέλη δεκαετίας 1990 οπότε κατασκευαζόταν το μετρό της Αθήνας είναι μήκους 150 μέτρων και για να συναρμολογηθεί απαιτούνται δύο μήνες, όπως αναφέρουν μηχανικοί του έργου.

Η ανάδοχος του έργου κοινοπραξία J&P-Άβαξ - Ghella SpA - Alstom Transport έχει κατασκευάσει το φρέαρ εισόδου του μηχανήματος ΤΒΜ στην αρχή της επέκτασης στην Ιερά Οδό, και μέσα Αυγούστου ξεκινάει την εκσκαφή του σταθμού Αγία Βαρβάρα. Εκεί, αυτή τη στιγμή, κατασκευάζονται οι πάσσαλοι για την αντιστήριξη του ορύγματος τους σταθμού που υλοποιείται με την μέθοδο ανοικτού ορύγματος

Στον σταθμό Κορυδαλλός ολοκληρώθηκε η διαμόρφωση της περιμετρικής οδού της πλατείας Ελευθερίας και ταυτόχρονα επεκτάθηκαν τα πεζοδρόμια από την πλευρά των καταστημάτων. Σε εξέλιξη βρίσκονται επίσης, οι εργασίες κατασκευής των πασσάλων του σταθμού.
Στον σταθμό Νίκαιας, ο οποίος κατασκευάζεται εν μέρει με υπόγεια εκσκαφή και εν μέρει με τη μέθοδο του ανοικτού ορύγματος, ολοκληρώθηκαν πρόσφατα οι αρχαιολογικές εργασίες και εντός των ημερών αρχίζουν οι εργασίες κατασκευής πασσάλων για την αντιστήριξη του ορύγματος του σταθμού.
πηγή ered.gr
Δημοσίευση σχολίου