Εκεί, οι μηχανικοί ετοιμάζονται να ξεκινήσουν την κατασκευή της σιδηροδρομικής σήραγγας μήκους 65 χιλιομέτρων κάτω από το πέρασμα του Brenner.
Το έργο θα μειώσει κατά το ήμισυ τον χρόνο ταξιδιού με τρένο μεταξύ Μονάχου και Βερόνας και θα αποτελέσει βασικό κρίκο της προγραμματισμένης διαδρομής 2.200 χιλιομέτρων από το Βερολίνο στο Παλέρμο, στο ιταλικό νησί της Σικελίας.
Ήδη σήμερα περίπου 20χλμ σήραγγας έχουν ανοιχτεί ως κομμάτι της προεργασίας για να δημιουργηθεί πρόσβαση σε τρία μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων (tunnel boring machine).
Στην ολοκλήρωση του έργου, που εκτιμάται στο 2026, το συνολικό μήκος του συστήματος σηράγγων θα είναι 230 χιλιόμετρα και θα αποτελείτε από δύο δίδυμες σιδηροδρομικές σήραγγες, με εσωτερική διάμετρο 8,1 μ. και 70 μ. μεταξύ τους απόσταση, μία εξερευνητική σήραγγα ανάμεσα τους, με ελάχιστη εσωτερική διάμετρο 5 μ. και 12 μέτρα κάτω από αυτές θα βρίσκονται σήραγγες πρόσβασης και εγκάρσια περάσματα.
Το κόστος του έργου εκτιμάται στα 7.5 δις ευρώ. Από αυτά, το 27% προέρχεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση ενώ τα υπόλοιπα μοιράζονται ισομερώς από την αυστριακή και την ιταλική κυβέρνηση.
Ήδη σήμερα περίπου 20χλμ σήραγγας έχουν ανοιχτεί ως κομμάτι της προεργασίας για να δημιουργηθεί πρόσβαση σε τρία μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων (tunnel boring machine).
Στην ολοκλήρωση του έργου, που εκτιμάται στο 2026, το συνολικό μήκος του συστήματος σηράγγων θα είναι 230 χιλιόμετρα και θα αποτελείτε από δύο δίδυμες σιδηροδρομικές σήραγγες, με εσωτερική διάμετρο 8,1 μ. και 70 μ. μεταξύ τους απόσταση, μία εξερευνητική σήραγγα ανάμεσα τους, με ελάχιστη εσωτερική διάμετρο 5 μ. και 12 μέτρα κάτω από αυτές θα βρίσκονται σήραγγες πρόσβασης και εγκάρσια περάσματα.
Το κόστος του έργου εκτιμάται στα 7.5 δις ευρώ. Από αυτά, το 27% προέρχεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση ενώ τα υπόλοιπα μοιράζονται ισομερώς από την αυστριακή και την ιταλική κυβέρνηση.
πηγή elem.tee.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου