Κοσμήματα με ζωντανά φυτά δημιουργεί η 26χρονη Colleen Jordan από την Ατλάντα.
Πρόκειται για τρισδιάστατα τυπωμένα βαζάκια περασμένα σε μια αλυσίδα, τα οποία περιέχουν ζωντανά φυτά και λουλούδια.
Εκτός από κολιέ, η 26χρονη σχεδιάστρια δημιουργεί επίσης καρφίτσες, δαχτυλίδια και στολίδια για το ποδήλατο σε διάφορα σχήματα και χρώματα.
Τα πρωτότυπα κοσμήματα με ζωντανά φυτά διατίθενται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος Etsy και κοστίζουν από 22 ως 45 δολάρια.
Τα υλικά που χρησιμοποιεί η σχεδιάστρια είναι αδιάβροχα για να μην λερώνονται τα ρούχα.
Η Colleen Jordan ίδρυσε την εταιρεία της το 2011, ενώ σπούδαζε βιομηχανικό σχέδιο στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Τζόρτζια.
Μέσα σε λίγα χρόνια η ιδέα της άνθισε και η 26χρονη ασχολείται πλέον επαγγελματικά με τα «πράσινα» κοσμήματα.
Σε λιγότερο από τρία χρόνια έχει πουλήσει περισσότερα από 1.900 κοσμήματα μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, ενώ την άνοιξη θα διαθέσει προς πώληση τις δημιουργίες της σε τέσσερα καταστήματα στην Ατλάντα.
Αυτό το διάστημα η σχεδιάστρια προσπαθεί να βρει νέες ιδέες και σχέδια ώστε να προσελκύσει και τους άνδρες καταναλωτές.
econews
Πρόκειται για τρισδιάστατα τυπωμένα βαζάκια περασμένα σε μια αλυσίδα, τα οποία περιέχουν ζωντανά φυτά και λουλούδια.
Εκτός από κολιέ, η 26χρονη σχεδιάστρια δημιουργεί επίσης καρφίτσες, δαχτυλίδια και στολίδια για το ποδήλατο σε διάφορα σχήματα και χρώματα.
Τα πρωτότυπα κοσμήματα με ζωντανά φυτά διατίθενται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος Etsy και κοστίζουν από 22 ως 45 δολάρια.
Τα υλικά που χρησιμοποιεί η σχεδιάστρια είναι αδιάβροχα για να μην λερώνονται τα ρούχα.
Η Colleen Jordan ίδρυσε την εταιρεία της το 2011, ενώ σπούδαζε βιομηχανικό σχέδιο στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Τζόρτζια.
Μέσα σε λίγα χρόνια η ιδέα της άνθισε και η 26χρονη ασχολείται πλέον επαγγελματικά με τα «πράσινα» κοσμήματα.
Σε λιγότερο από τρία χρόνια έχει πουλήσει περισσότερα από 1.900 κοσμήματα μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, ενώ την άνοιξη θα διαθέσει προς πώληση τις δημιουργίες της σε τέσσερα καταστήματα στην Ατλάντα.
Αυτό το διάστημα η σχεδιάστρια προσπαθεί να βρει νέες ιδέες και σχέδια ώστε να προσελκύσει και τους άνδρες καταναλωτές.
econews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου