Την περιβαλλοντική συνείδηση της Coca-Cola επιχειρεί αναδείξει διαφημιστική εταιρεία που διαχειρίζεται το λογαριασμό της εταιρείας αναψυκτικών στην Κίνα.
Το “2nd Lives” Kit μας δείχνει πώς ένα άδειο πλαστικό μπουκάλι Coca Cola μπορεί να αποκτήσει μια “δεύτερη ζωή”, να επαναχρησιμοποιηθεί και να μετατραπεί σε πολυεργαλείο ή παιχνίδι χάρη σε 16 εναλλακτικά καπάκια.
Η νέα αυτή πρόταση έρχεται από την Ogilvy & Mather στην Κίνα και η εκστρατεία περιλαμβάνει μια σειρά από 16 καπάκια που βιδώνονται στις άδειες φιάλες και μπορούν να τις μετατρέψουν σε νεροπίστολο, ξύστρα, κουδουνίστρα για το μωρό σας ή ακόμη και πινέλο.
Η εταιρεία σκοπεύει να διαθέσει δωρεάν τα πρώτα 40.000 σετ με τα πρωτότυπα αυτά καπάκια ξεκινώντας από το Βιετνάμ όπου και προωθεί μια εκστρατεία για ανακύκλωση πλαστικού.
Υπενθυμίζεται ότι η Coca Cola βρίσκει διάφορους ευφάνταστους τρόπους για να αναδείξει το περιβαλλοντικό της προφίλ, όπως το μπουκάλι από πάγο που λιώνει και η οικολογική φιάλη PlantBottle.
Το “2nd Lives” Kit μας δείχνει πώς ένα άδειο πλαστικό μπουκάλι Coca Cola μπορεί να αποκτήσει μια “δεύτερη ζωή”, να επαναχρησιμοποιηθεί και να μετατραπεί σε πολυεργαλείο ή παιχνίδι χάρη σε 16 εναλλακτικά καπάκια.
Η νέα αυτή πρόταση έρχεται από την Ogilvy & Mather στην Κίνα και η εκστρατεία περιλαμβάνει μια σειρά από 16 καπάκια που βιδώνονται στις άδειες φιάλες και μπορούν να τις μετατρέψουν σε νεροπίστολο, ξύστρα, κουδουνίστρα για το μωρό σας ή ακόμη και πινέλο.
Η εταιρεία σκοπεύει να διαθέσει δωρεάν τα πρώτα 40.000 σετ με τα πρωτότυπα αυτά καπάκια ξεκινώντας από το Βιετνάμ όπου και προωθεί μια εκστρατεία για ανακύκλωση πλαστικού.
Υπενθυμίζεται ότι η Coca Cola βρίσκει διάφορους ευφάνταστους τρόπους για να αναδείξει το περιβαλλοντικό της προφίλ, όπως το μπουκάλι από πάγο που λιώνει και η οικολογική φιάλη PlantBottle.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου